Off White Blog
5 įperkamos prabangios vietos visame pasaulyje

Gegužė 4, 2024

Paskutinį kartą, kai vykome į kelionę su „TripAdvisor“, baigėme ieškoti kelionių klaidų ir jų romantiškų vietų sąrašo. Būdami rūpestingi mūsų draugai, jie suteikė mums puikią priemonę, leidžiančią sugrąžinti mus į žemę ir priimti pagrįstą sprendimą. Niekam nesakyk, bet kelionių patarėjas leido mums susipažinti su maža paslaptimi, kuri galėtų padėti sutaupyti mažą sumą, nesigilinant į ekstravaganciją. Užuot tiesiog užsisakę atostogas (kaip mes norėjome), kai įkando kelionių klaidos, pabandykite atsižvelgti į jų patarimus ir suplanuoti jas ne sezono metu. Žinome paprasčiau nei padaryta, bet žinome, kad atostogos įvairiose vietose sezono metu ne sezono metu sutaupytų kur kas daugiau, nei jūs manytumėte. Mes nusprendėme išnagrinėti keletą galimų variantų ir buvome maloniai nustebinti tuo, ką radome. Visos kainos nurodytos per savaitę, tik apgyvendinimas.

Šv. Barthelemy

Labiausiai prieinamas laikas keliauti: Visas lapkritis

Karibų sala geriau žinoma kaip Šv. Bartas, ir kaip gyvenančiųjų gyvenimo vietą pasirinkta kelionė, nustebina, kad tai bus prieinamas pasirinkimas. Ne sezono metu tikėkitės pasidalyti su beveik 20 000 SGD dolerių, tačiau rinkitės kelionę lapkričio mėnesį ir mokėtumėte žymiai mažiau.

Šv. Bartas

Nuomojamų vilų netrūksta, o vila „Amancaya“ suteikia jums tiek privatumą, tiek vaizdą į vandenyną. Jame yra penki miegamieji, jis yra Anse des Cayes aukštumoje, taip pat yra nuosavas baseinas. Toje pačioje saloje yra vienodai gerai paskirta Amalija. Dviejų miegamųjų kambarių nuoma yra erdvi ir šviesi dėl didelių prancūziškų durų ir langų. Visi kambariai atsidaro į balkoną, iš kurio atsiveria vaizdas į baseiną ir vaizdą.

Honolulu, Havajai

Labiausiai prieinamas laikas keliauti: Gegužės vidurys ir pabaiga

Atsineškite „Hula“ sijonus ir „puka“ kriauklių karolius! Kitas puikus pasirinkimas yra Honolulu, Havajai. Pamirškite daugybę viešbučių. Geriausi būdai pasinerti į Polinezijos kultūrą būtų nardymas ir nugrimzdęs užgesęs ugnikalnis, „Diamond Head“.

Kelionės geriausi paplūdimiai

Kunigaikščio Kahanamoku paplūdimys Oahu mieste, Honolulu

Paprastai atostogos nuomojamame vaizdingoje Honolulu gali padėti jums sugrąžinti 5000 USD, bet ne sezono metu piko metu kainuotų tik apie 3000 USD. Atsižvelgiant į tai, kad tai yra nacionalinis paminklas, vaizdas į Deimanto galvą būtų gydantis. Tad nenuostabu, kad du mūsų pasirinkti mansarda apartamentai gali pasigirti iš geriausių vaizdų. Pirmasis yra „Kahakai“ mansarda auksiniame Havajų krante. Su dviem miegamaisiais mansarda taip pat atsiveria vaizdas į nesugadintus mėlynus vandenis. Kitas yra „Captain Cook Resorts“ dar dviejų kambarių mansarda apartamentai. Beveik kiekviename kambaryje nuo langų nuo grindų iki lubų atsiveria puikus vaizdas į apylinkes. Neskauda, ​​kad mansarda yra 38-ametūkst aukšte arba kad jums suteikiama prieiga prie 6tūkst grindų poilsio denis.

Londonas

Labiausiai prieinamas laikas keliauti: Liepos 6-osios savaitė

Atminkite, kad atostogos ne visada turi apsiriboti saule, smėliu ir jūra. Tai gali būti griežta viršutinė lūpa, vizitas pas karalienę ir angliška arbata. Šiuo metų laiku tikrai bus vėsu, bet jūs planuojate sutaupyti maždaug 2 000 SGD, jei keliausite pirmąją liepos savaitę.

„Tower Bridge“ Londone

Bokšto tiltas Londone

Londone yra keletas gražių nakvynės vietų, kurios patenkintų šeimas ar didesnes grupes, kurios nusprendžia keliauti kartu. Mes įsimylėjome šį 6 miegamųjų šeimos namą Bristolio sode. Pakanka vos pėsčiomis iki Warwick Avenue stoties ir 13–25 minučių kelio automobiliu iki Londono centrinės dalies. Arba, jei ieškote vietos, kurioje miega tik keturi, galbūt pasiūlytume jaukų dviejų kambarių butą Kensingtono mieste. Tai yra akmuo, nutolęs nuo Kensingtono rūmų, keliukas į kelis muziejus ir Karališkąją Alberto salę, o tai, mūsų manymu, yra labai daug.

Dubajus

Labiausiai prieinamas laikas keliauti: Lapkričio pradžioje ir gruodžio pradžioje

Jų žvaigždžių nuosavybė yra žmogaus sukurta sala, kuri savaime laikoma architektūriniu žygdarbiu. Pasigirti liūdnai pagamintais septynių žvaigždučių viešbučiais ir tokiais, be abejo, yra pagunda užsisakyti kambarį aukščiausiame pasaulyje viešbutyje. Poilsio nuoma Dubajuje, ne sezono metu ne sezono metu, už mažiau nei 3000 USD, nėra tokia bloga idėja, ypač jei norite aplankyti „Auksinį souką“ arba „Auksinių ir deimantų parką“.Dubajus1

Mūsų reikalas būtų išbandyti keletą jaukių atostogų nuoma prabangiame paplūdimio krante, iš kurio atsiveria tas pats vaizdas. Pirmasis yra „The Silverene“ ant Dubajaus prieplaukos krantinės. Prabangus butas su dviem miegamaisiais ir dviem vonios kambariais yra visai šalia Dubajaus „Marina Marina“ prekybos centro. Vandens taksi stotelė prie slenksčio. Kitas yra butas Al Bateen rezidencijose. Keturių miegamųjų penkių vonios kambarių apgyvendinimas ant aukšto ir nuo puikių prieplaukos bei jūros vaizdų suteikia tiesioginę prieigą prie privataus paplūdimio ir visą parą dirbančio konsjeržo.

Sidnėjus

Labiausiai prieinamas laikas keliauti: Didžioji rugpjūčio mėn

Savo paskutinei iš penkių vietų pasirinkome žemę, esančią apačioje. Gerai žinomi dėl kengūrų, koala meškų, Sidnėjaus operos rūmų ir Sidnėjaus uosto tilto, Sydeny yra viena vieta, iš kurios atsiveria vaizdas į vandenyną su smėlio paplūdimiais ir miesto naktinis gyvenimas vienoje vietoje. „TripAdvisor“ tikisi, kad už vactaiono nuomą rugpjūčio mėnesį mokėsite mažiau nei 2 000 USD.

Sidnėjaus uosto tiltas

Nereikia gyventi Centriniame verslo rajone, todėl pasirinkome dvi nuomojamas nuomojamas vietas miesto centre arba netoli jo. Pirmasis mūsų pasirinkimas yra dviejų miegamųjų apartamentai „Pyrmont“, esantys 10 minučių kelio automobiliu nuo Hyde parko. Butas istoriniame pastate taip pat yra su dviem vonios kambariais, jame yra šiuolaikiški baldai ir įranga. Antrasis yra „Sky Pad“, esantis per 15 minučių pėsčiomis nuo Šv. Marijos katedros ir Hyde parko. Vaikams patogus vieno miegamojo butas Darlinghurst priemiestyje taip pat atsiveria į rytinį Sidnėjaus regioną.

Mokesčių reforma for dummies || Laikykitės ten su Andriumi Tapinu || S02E31 (Gegužė 2024).