Off White Blog
Interviu: „Mohamedas Alshaali“ apie „Gulf Craft“

Balandis 25, 2024

„Jei nepabundate šeštą valandą ryto galvodamas apie valtis, tuomet neturėtumėte būti šiame versle“. „Gulf Craft“ pirmininko Mohammedo Husseino Alshaali emocinis dalyvavimas yra labai ilgas. Kai jis sako: „Aš gimiau paplūdimyje“, tai nėra metimo linija. Alshaali tėvas buvo jūrų kapitonas tais laikais, kai žvejyba ir perlai buvo pagrindiniai jūrų verslai, kurie tada buvo vadinami Trucial valstijomis - Britanijos protektoratu, kuris 1971 m. Tapo Jungtiniais Arabų Emyratais. „Mano tėvas vykdė prekybinius reisus visą kelią į Rytus. Afrika, ir aš buvau išugdytas pasakų apie jūreivystę ir jūrinius iššūkius, - atspindi jis, - ir tai giliai įsirėžė į mano atmintį “. Jo venose tikrai yra sūraus vandens.

Persijos įlankos amatų būstinė

Ankstyvoji valčių statymo patirtis buvo griežtai eksperimentinė - jauni berniukai sumišo su valtimis. Degalų bakas, „priklijuotas“ kartu su degutu, nebuvo kažkas, ko reikėtų pakartoti. „Laivas bet kokiu atveju nuskendo, bet, laimei, mes galėjome plaukti“. Alshaali išgyveno pakankamai ilgai, kad būtų įgijęs vadybos ir ekonomikos laipsnį Beiruto Arabų universitete, o po to įstojo į JAE užsienio reikalų ministeriją, kur dėl išskirtinės karjeros nuvyko į ambasadorių Vašingtone ir JT Niujorke bei Ženevoje. Bet tai neturi nieko bendro su valčių statyba ... „Visą savo laisvalaikį aš visada grįždavau prie vandens. Aš myliu žvejybą. Aš nusipirkau mažą valtį, „Wellcraft“ ir nusivežiau iš JAV į Dubajų ... ir po metų nusipirkau dar vieną, vos 2 pėdomis ilgesnį. Tuomet su broliu susimąstėme, kodėl mes išleidome tiek pinigų pinigų laivams ir kodėl mes patys jų nesistatėme? Štai taip gimė „Gulf Craft“ 1982 m. “ (Dėl įrašo, bendrovė šiuo metu užima 10 vietą 2014 m. Pasaulinėje „Superyacht Shipyards“ užsakymų knygoje).

Pradedamas gaminti didžiausias „Gulf Craft“ gaminamas „Superyacht“, „Majesty 155“

Išleidžiamas didžiausias „Gulf Craft“ gaminamas „Superyacht“, „Majesty 155“

„Savo kapitalą panaudojome ekspertizėms pirkti. Mes nusipirkome liejimo formas iš JAV, tačiau dizainas buvo skirtas vietinėms sąlygoms netinkamam ežero laiveliui, todėl mes grįžome atgal ir perprojektavome ... Tai buvo labai kietas mokymosi kreivė ir tai buvo labai džiovos laikas “, - sako Alshaali. bet su šypsena sako, kad tai taip pat buvo įdomu ir be galo malonu. „Per tuos pirmuosius 10 metų sužinojome labai daug“. Pirmasis tinkamas gamybos laivas iš kiemo buvo „Johnny Bennett“ sukurtas „Colvic 53“, o 1996 m. „Gulf Craft“ pakvietė Massimo Gregory suprojektuoti 77 colių motociklą, kuris pamažu išsiplėtė iki 82 pėdų. „Pirmąjį pardavėme JAE prezidentui šeichui Zayedui bin Nahyyanui“.

Bėgant metams su „Gulf Craft“ buvo siejama daugybė garsių vardų - Frankas Mulderis ir Evanas Marshallas, išskyrus du. Alshaali akimirką susimąsto. „Mes visada turėjome aistrą, ir tai buvo natūralu, tačiau aistra ir ambicijos turi grūdinti sugebėjimą. Tai labai svarbu. Pirmą dieną tikrai negalite pradėti kurti 100 ar daugiau taškų. Yra tam tikra pameistrystė, kurią turite pereiti. 100 pėdų ilgio valtis nėra tiesiog dvi 50 pėdų kartu nuo galo. Tai bus beveik dešimt kartų didesnė, o šimtą kartų sudėtingesnė. Kiekviename augimo etape mums sekėsi, nes visada „įsiklausėme“ į savo galimybes ir stebėjome kokybę. “

„Majesty Yachts“ laivų statykla

1993 m. „Gulf Craft“ jachtos pradėjo pasirodyti Azijoje - daugiausia Malaizijoje ir Tailande - ir 2001 m. Įmonė pristatė „Majesty Yachts“ seriją, pradedant 66, o paskui 77 “. Jie buvo nukreipti tiesiai į JAV rinką ir buvo eksponuojami Fort Loderdeilo laivų parodoje, tačiau Viduriniųjų Rytų pastatytų valčių rinka niekada nebuvo gera po rugsėjo 11 dienos.

Taigi „Gulf Craft“ grįžo prie mažesnių valčių statybos, o po to pamažu vėl plėtėsi. Šiuo metu populiariausi yra „Majesty 125“ ir „Majesty 135“ triračiai, kurių 155 turėtų būti pristatyti Umm Al Quwain šių metų birželį. „Pastaraisiais metais rinka pasikeitė, - praneša Alshaali, - ir dabar mes parduodame beveik 40% savo produkcijos tiesiai į Vidurinius Rytus. Esame labai strategiškoje vietoje - arti tradicinių Europos jachtų rinkų ir sparčiai besivystančios Azijos pakraštyje. Tai gera vieta būti “. Tuo pačiu metu „Gulf Craft“ buvo įpareigota sukurti ypač efektyvią gamybos tiekimo grandinę. „Mes tiekiame komponentus iš viso pasaulio, o tai, ko nerandam lengvai ir už gerą kainą, gaminame patys. Tai verčia mus gaminti savo jachtas laiku ir ekonomiškai. Negalime tiesiog nueiti pakeliui į skirtingo dydžio skiautelę, nes pakeitėme savo nuomonę ... Tai skatina atkreipti dėmesį į detales procese ir efektyviai planuoti gamybą “.Didenybė jachtų

Po 32 veiklos metų „Gulf Craft“ dirba darbuotojai, kurie įmonėje dirba nuo pat pradžių. Alshaali tuo didžiuojasi. „Patirtis turbūt yra vertingesnė už viską, ką aš galiu galvoti. Šiame versle taip pat reikia stabilumo: jachtų statyba yra labai vertingas mažų vienetų verslas. Tai neveikia teikiant ketvirčio grąžą.Iki pasaulinės finansų krizės buvo penki labai geri verslo metai, tačiau vis tiek kai kuriuos statybininkus apėmė didžiulės ir nerealios skolos. Jei blogais laikais neuždirbate pinigų, kaip galite išgyventi sunkiu metu? “

Mohammedas Husseinas Al Shaali, „Gulf Craft“ pirmininkas ir Erwinas Bamosas, „Gulf Craft“ generalinis direktorius, per Singapūro jachtų parodą

Mohammedas Alshaali dabar atsisakė diplomatinių priėmimų, kad sutelktų dėmesį į valčių statybą. Jis vis dar mėgsta žvejoti ir sugeba tai padaryti prabangiau, nei tai darė prieš 30 metų. Ir jis vis dar atsibunda šeštą valandą ryto, galvodamas apie valčių statybą.

Istorijos kreditai

Tekstas ir portretas Guy Nowell, didysis redaktorius, Jachtos stilius

Ši istorija pirmą kartą pasirodė „Yacht Style“.