Off White Blog
„Scallywag“, „Lucky“, „FreeFire“ tarp „RHKYC Nha Trang Rally“ nugalėtojų

Balandis 8, 2024

Tai buvo užmokestis už trimaranų mūšį ir tai įrodė kaip Honkongui priklausanti „Orma 60“ SHK Scallywag / Fuku įveikti lankytoją „Maserati Multi70“ iš Italijos už daugialypės lygos pagyrimus inauguraciniame Karališkojo Honkongo jachtų klubo „Nha Trang“ ralyje. Tačiau „naujasis“ renginys buvo daug daugiau nei daugiakalbis pasirodymas.

Honkongui priklausantis „Orma 60 SHK Scallywag / Fuku“ karališkojo Honkongo jachtų klubo „Nha Trang Rally“ starto metu; Visos nuotraukos: RHKYC / Guy Nowell

Renginys - konkrečiai jo pavadinimas ir eiga - buvo sukurtas per vėlai, siekiant pakeisti Honkongo ir Vietnamo lenktynes ​​- kas dvejus metus rengiamos metinės Kinijos pakrantės lenktynių savaitės išvadą. Dėl kurso pakeitimo Nha Trange, renginys buvo pervadintas siekiant apsaugoti Honkongo ir Vietnamo lenktynių vientisumą ir lenktynių rekordus, tačiau jame buvo pateikiami originalūs devyni įrašai.

Spalio 16 d., Antrame iš dviejų dienų starto Honkonge, starto laikas buvo pakoreguotas iki 15:10 HKT po to, kai lenktynių vadybos komanda vėlai ryte paskelbė patikslintą trasą, įskaitant papildomą zoną netoli Vietnamo Quoy Nhon rytų. ir naujas finišo taškas.

Praėjus beveik 28 valandoms po „IRC Racer 2“ jachtų, rytietiškame 12 vnt. Džinas ir Liūto uola buvo išvykęs. (Dviejuose startuose vyravo saugos priemonė, užtikrinanti, kad prireikus didesni laivai atsidurtų už mažesnio laivyno).

Sam Chano TP52 „FreeFire“ pradėjo greitai, nors Skalvagas, vadovavo Australijos kapitonas Davidas Wittas netrukus ją aplenkė ir paskatino laivyną pirmiausia išvalyti Lei Yue Mun Gapą.

Antras pravažiavęs automobilis buvo JAV priklausantis „Maxi 72“ Pasisekė sekė Maserati, su italų kapitonu Giovanni Soldini ir jo komanda keletą kartų buvo priversti susidurti dėl komercinio srauto uoste. Tada likęs laivynas išvalė spragą ir toliau važiavo pro Shek O uolą ir buvo nepastebimas į pietus.

„Maserati Multi70“, pavaizduotas Lei Yue Mun'e, buvo surengtas netoli varžybų pabaigos

„Maserati Multi70“, pavaizduotas Lei Yue Mun'e, buvo surengtas netoli finišo Nha Trange

17:00 HKT, Skalvagas buvo plaukęs 17,7 mazgo VMG ir 2 nm atstumu į priekį Maserati, kuris buvo užmušęs 16,4 mazgo ir nubraukęs 8 nm atstumą Pasisekė, mėgstamas dėl monohull linijos pagyrimų. Abu trimaranai pasivaikščiojo laukiniu keliu, prieš tai nugrimzdami į Pietų Kinijos jūrą Skalvagas Į Nha Trangą išplaukė per 30 val. 9 min. 27 sek., atvykęs spalio 17 d. 21:19 val. HKT.

„Aš tam per senas, - sakė Witt. „Tai buvo labai šlapias, labai varginantis ir sunkus darbas, tačiau rezultatą gavome galų gale. Tai buvo tikrai geros varžybos su Maserati. Galų gale turėjome priimti porą sprendimų, tačiau teisingai supratome. Visi saugūs, o valtis - vienas gabalas. “

Skalvagas navigatorius Trystan Seal pridūrė: „Manau, kad sėkmė tikrai buvo mūsų pusėje, bet mes taip pat gerai sužaidėme pamainą. Perskaitėme, kas buvo priešais mus, ir išėjome viršuje. “

Maserati kirto finišo liniją 22:57 HKT, valanda 38 min Skalvagas. „Tai buvo labai gražus mitingas iki atvykimo“, - sakė Soldini. „Naktis buvo labai šlapia, daug vėjo, daug greičio ir mes sugebėjome atsidurti geroje vietoje bei surengti puikias, sunkiai įveikiamas lenktynes.

„Manėme, kad jau laimėjome. Tačiau kai priėjome maždaug 40 nm nuo Nha Trango, mes turėjome keletą aikščių, iš kurių paskutinis buvo didžiulis, ir dvi valandas nepalikome vėjo. “

Amerikietis „Maxi 72 Lucky“ laimėjo monohull linijos pagyrimus per 41 val. 30 min. 10 sek

Amerikietis kapitonas Bryonas Ehrhartas džiaugėsi, kai jo 72 pėdos Pasisekė„IRC Racing 0“ nugalėtojas 2013 m. Lenktynėse iš Honkongo į Vietnamą, spalio 18 d., 8:40 val., HKT atvyko pasiimti monohull linijos pagyrimų per praėjusį 41 val. 30 min. 10 sek. Laiką.

„Susitikimas buvo fantastiškas. Geras vėjas iki galo, galingos bangos “, - sakė Ehrhartas. Mūsų planas, kuriam netaikomas planas, buvo sekti pagal nustatytą bangą. Tai buvo labai sunki jūros būsena ir visi pasirodė gerai. “

Kitas per liniją buvo Sam Chan'as „FreeFire“ 15:37 HKT per pataisytą 66h 22m7s laiką, nugrimzdamas Pasisekė nėra įsitikinęs, kad laimės „IRC Racer 0“ ir „IRC bendro“ varžybas. „FreeFire“ vėliau buvo patvirtintas kaip „IRC Total“ nugalėtojas, kai Joachimo Islerio ir Andrew Tayloro „Mills 41“ Pasalą - vienintelis laivas, kuris galėjo įveikti „FreeFire“ - buvo paskutinis laivu plaukti į Nha Trangą 22:40 HKT, laimėjus „IRC Racer 1“.

Russ Parker, „FreeFire“Kapitonas sakė: „Buvo šlapias, labai šlapias, bet greitas. Tai buvo greičiausias visų laikų Nha Trango laikas ir puikus rezultatas. Mes tikrai vertiname puikų „RHKYC“ darbą 11 valandą pereiti prie rimtų kliūčių ir tęsti renginį. Deja, Sam negalėjo šį kartą su mumis susitarti, tačiau įgula norėtų pasakyti didžiulę padėką jam už tai, kad suteikė mums tokią puikią valtį ir galimybę “.

Rasas Parkeris „FreeFire“ Nha Trange buvo patvirtintas kaip IRC bendrojo lygio nugalėtojas

Geofo kalno „Santa Cruz 72“ Antipodai išplaukė ištaisytas 68 valandų 33 minučių 1 sekundės laikas ir užėmė trečią vietą „IRC Racer 0“ varžybose.

„Tai yra geriausias įvykis Azijoje“, - teigė Hill. „Turėjome fantastišką laiką ir tai padarėme per mažiau nei 50 valandų, o jo didžiausias greitis buvo 31 mazgas, o tai nėra labai blogai 30 metų laivu.“

Minutės po Antipodai kirto finišą, Nicolas Cohen-Addad's J122e Džinas peržengė liniją, kad pakeltų trofėjų jos padalinyje.

„Tai buvo geras mitingas, tačiau jis buvo grubus, ypač pirmąsias 20 valandų“, - sakė Cohenas-Addad. „Vėjo vėjo greitis buvo 32-33 mazgai, kai bangavimas buvo 5-6 m. Dviem iš mūsų ekipažo tai buvo pirmoji jų patirtis ir jie buvo šiek tiek sukrėsti.

„Mes praradome tris„ spinnakerius “. Buvo per daug vėjo, todėl jie pūtė. Mes įsipainiojome į žvejybos tinklų labirintą, turėjome atlikti avarinius įrankius ir spragas, ir taip mes nupūtėme A2. Mums buvo linksma!"

Geoff Hill, „Santa Cruz 72 Antipodes“ kapitonas, sakė: „Tai geriausias įvykis Azijoje. Mūsų didžiausias greitis buvo 31 mazgas, o tai nėra blogai ir 30 metų laivu “

Geoff Hill, „Santa Cruz 72 Antipodes“ kapitonas, sakė: „Tai geriausias įvykis Azijoje. Mūsų didžiausias greitis buvo 31 mazgas, o tai nėra blogai 30 metų laivu “

Anksčiau Zanzibaras iš Singapūro pasitraukė dėl įtaisų apgadinimo Liūto uola dėl vėjo trūkumo pasitraukė mažiau nei 1 nm nuo finišo linijos.

Renginys baigė Kinijos pakrantės lenktynių savaitę, kuri prasidėjo trijų dienų Kinijos pakrantės regata, nors lenktynės antrąją dieną buvo atšauktos dėl vėjo trūkumo.

„IRC Racer 0“ serijoje Shawnas Kangas „Ker 46+“ „Alfa +“ užėmė dvi pergales paskutinę dieną ir baigė tašką prieš „FreeFire“, o Yuye Yan'asJūrų vilkas finišavo prieš savo pagrindinę konkurentę Mandrake III „IRC Racer 1“ varžybose.

Hermanas WongasKiasu gerai pasirodė paskutinėse salų lenktynėse ir laimėjo „IRC Racer 2“ po vieną tašką iš Noelio Chano ir Deniso Ma’sSiautėti, su Nicku Southward'uViskis Džekas apvadu Mei Han Chung'ąII „Dexter“ tašku į viršų „IRC Racer 3“.

HKPN, Thomas Wong ir Patrick Kwan’sDing Dong paskutinę dieną paėmė dvi kulkas ir laimėjo divizioną, o Peteris Churchouse'as „Moonblue 2“laimėjo „IRC Premier Cruising“.