Off White Blog
Redaktoriaus kelionės: Aukščiausio Alpių viršūnės, ty Monblano, sprendimas

Balandis 12, 2024

Įsikūręs Prancūzijos Alpėse ant sienos tarp Italijos ir Prancūzijos, Monblanas yra aukščiausia Alpių viršūnė. Įtempta maždaug 1200 km per aštuonias Alpių šalis, „La Dame Blanche“ ar „The White Lady“, kaip ją vadina vietiniai gyventojai, nes jos piliakalnius dengiantis sniego gaubtas stovi 4800 metrų ir keičiasi, yra aukščiausias iš jų.

Apie 30 000 žmonių kasmet bando iškviesti Monblaną, ir tai tampa populiariausiu laipiojimu pasaulyje. Didžioji dalis entuziastų ir mėgėjų pasinaudos palankiu Goûterio keliu, eidami link namesake Goûter „Hut“ (tai labiau primena kosminio amžiaus gyvenamąją vietą po renovacijos) Baltojoje Lady šiaurės vakarų pusėje. Vis dėlto jos, kaip „vaikščioti aukštyn“, sniegu padengtos viršūnės reputacija užgožia šiek tiek tamsesnę statistiką.

Monblano viršukalnės sugebėjimas

Nepaprastai pasitikintys vadovai ir nepakankamai vertinantys turistus (tarp jų aš) yra viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl Monblano mirtingumas yra vienas didžiausių Europoje. Palyginti su aukštesnėmis viršūnėmis, tokiomis kaip Kilimandžaro ar Elbruso kalnas, Mont Blanc yra techniškai ir fiziškai sunkesnis pastangų (atstumas, padidėjimas aukštyje, svorio išlaikymas ir aukštis) ir įgūdžių (maršruto nustatymas, ledyno važiavimas, griovio gelbėjimas, virvės valdymas) atžvilgiu. , ledo kirvis / mėšlungiai, apsauga nuo padėjimo ir nuėmimo bei aukščio pritaikomumas).

Treniruotėse Aiguille du Midi (3800 m), dieną prieš mūsų didelę ekspediciją į Monblaną (4800 m), tarp įtemptų kvėpavimų, kai plaučiai bandė pasiimti deguonį iš greitai retėjančios atmosferos, man suprato, kad tyrinėjimo dvasia ir kad esminė drąsa, reikalinga norint išbandyti tokius nuotykius, buvo panaši į tą, kurią patyrė vyrai, pavyzdžiui, Jérôme Lambert. Nors ir nepatenkintas, galima įsivaizduoti monumentalų tuometinio „Montblanc“ generalinio direktoriaus uždavinį - paimti prekės ženklą, iki šiol sinonimą su dailiais rašymo prietaisais, greitai susikaupiančius sau rankšluosčius mažų odinių gaminių arenoje, tada ruošiantis klastingai kelionei į rinką. savaime paskelbtų laikrodžių kilmės stichijų, išverstų: laikrodžių geikai. Lamberto užduotis: pasiimti prabangų prekės ženklą ir papildyti savo įgūdžių portfelį tuo, ką suteikia dailus laikrodininkas, kuriam padeda „Minerva“ gaminamas veteranas. Taigi, priešais kitą, padėję vieną batutą su virve, vadovaujami Singapūro alpinisto Khoo Swee Chiow, mes pradėjome žygį į dangų.

Įkalnė ar įkalnė, kopimas į minkštą sniegą yra patirtis, skirtingai nei bet kuri kita; kiekvienas pėdsakas įvertinamas, išmatuojamas ir tinkamai pasodinamas. Galima būtų manyti, kad ankstyvasis žingsnis į Monblano kopimą į viršų ir horologija turės panašų procesą. Kiekvienas judesys ir komplikacijos yra puikiai sukalibruotos ir perteiktos taip, kad pakiltų į retą, aukštos horizonto sritį. Ankstyvoje ekspedicijoje dėl netinkamai įvykdytų pėstų sniegas išsisklaidė, o vietoj stabilaus paviršiaus geriausiu atveju atsidūrėme grimzle; dar blogiau - slenka žemyn šlaitu. Kuo gali nustebinti blogiausias atvejis? Tvirtai suformuoti sniego sluoksniai iš tikrųjų galėjo išnykti, nes vienas sužino, kad jie iš tikrųjų važiuoja per plyšį, smerkdami žmogų, o kiti pririšti prie jo tikėtinos mirties.

Netinkamas žingsnis ar netinkamai įvykdytas žingsnis, kai Montblanc įsisavino garbingą „Minerva“ į „Villeret“ ir „Le Locle“ gamybos įrenginių duetą, galbūt galėjo pasmerkti įmonę nemandagiam nesėkmei, tačiau Richemont perkėlus tuometinį generalinį direktorių Lambertą iš aukščiausio Jaeger-LeCoultre posto. 2013 m. ekspedicijos vadovui prireikė mažiau nei ketverių metų, kad jis žymėtųsi beveik visais prekės ženklo rašymo priemonių, odos gaminių ir, žinoma, savo raison d'être - laikrodžių aspektais.

Villeret (anksčiau žinomas kaip Minerva) yra vardas, su kuriuo laikrodžių žinovai yra gerai pažįstami. Laikrodžių gamybos cechas namesake mieste gamina ribotą skaičių kritikų pripažintų kalibrų, ypač chronografų, tačiau jo techninės galimybės tiesiogine prasme suteikia lankstumo padaryti viską - nuo cilindrinių plaukų kirpimų iki galvos sukimo, metamorfozinių naujovių. Jos įsigijimas 2006 m. Montblanco „Le Locle 1997“ stebėjimo įrenginiui, gaminančiam prieinamesnius modelius, suteikė tam tikro blizgesio (jei ne teisėtumo asociacijos). Kai atvyko Lambertas, „Villeret“ buvo suteiktas didesnis mandatas, o nauji „Montblanc“ laikrodžiai su patraukliais rankų darbo kalibrais buvo prieinami platesniame kainų spektre ir įvairiose rinkai patraukliose estetikose - nuo klasikinės iki modernios.

„Montblanc“ nebuvo pastatytas per dieną

Pasak Davide'o Cerrato, „Montblanc“ laikrodžių skyriaus generalinio direktoriaus, statant „Montblanc“ laikrodžių teisėtumą, yra panašumų su mūsų bandymu iškviesti jos mūza. Nuo pat pradžių kilimas į aukštą horologinę plokštumą reiškia kelio pasirinkimą ir tada sužinojimą, kad jūsų maršrutas kenčia nuo besikeičiančių uolų kritimų, o tai dar labiau apsunkina greitai besikeičiantys klimatai dėl klimato pokyčių. Net tada veteranų žinovas mato kryptį ir kelią, kurie, nors ir menki, vis tiek yra tinkamai sujungti. Tai, ką mato civilis, tačiau erudituotas vartotojas, yra visiškai kitokia.Todėl Montblancas patiria spaudimą perduoti planą ir kaip nors sujungti atskirtus takus prie viršūnės.

Kalbėdamasis su „Cerrato“, jis gana įsitikinęs, kaip naujausia jos 1858 m. Kolekcija yra visko, ką padarė šis prekės ženklas, analogija ir todėl tinka 160tūkst Minervos sukaktis. 1858 m. Geosfera pagerbia tyrinėjimo dvasią ir kalnų alpinistų ir nuotykių ieškotojų drąsą profesionaliu novatorišku laikrodžiu. „Tai, ką mes darome, yra nuostabi„ Minerva “istorija ir atkurtas ryšys su tuo, ką„ Montblanc “dabar išreiškia laikrodžių gamybos srityje. Norėdami tai padaryti, mums reikėjo surasti naują būdą, kaip tobulai integruoti šį gerai žinomą ir vertinamą praeities kelią ir jo naują išraišką per naujausią gamintojo kolekciją. Naudodamiesi „Minerva“ kurdami tobulą variklį, pagrįstą turtingu paveldėjimu ir paveldu, ir aprūpindami jį galinga, atpažįstama „Montblanc“ estetika, mes turime šio ženklo stiprybę ir toliau ištikimi „Minerva“ dizaino kodams “, - dalijasi„ Cerrato “.

Po pertraukos Aiguille du Midi viršūnėje, Facone, mūsų beatodairiškas vadovas pažvelgė į įvairius mums atvirus maršrutus. Susipažinęs su mūsų sugebėjimais (ar jų trūkumu), sėdinčiais tarp įvairių plėšriųjų paukščių, kurie kantriai laukė, kol mes išmesime baltymų juostos ar anakardžių laužus jų bendra linkme, jis paragino kirsti uolų sieną. Tai buvo klastinga kelionė, nors daugybė uolienų iškarpų (taigi galimi rankų ir kojų laikymai) privertė tai atrodyti mėgėjų keliu, bet tai buvo viskas, kas kita.

„Cerrato“ tariasi dėl bendrų pastangų: „Jums reikia šiek tiek laiko ir išbandymų, kad galėtumėte atverti savo naują kelią. Mums reikėjo šiek tiek laiko, kad rastume tinkamą būdą, kaip visiškai integruoti šias dvi to paties subjekto puses. Dabar mes radome labai gerą būdą tai padaryti - per šią integraciją sukurti galingus ikoninius laikrodžius. 1858 m. Geosfera yra pavyzdys. Unikalus dizainas, nepakartojamas judėjimas, pagrįstas „Minerva“ palikuonimis, tačiau kartu išreiškiantis „Montblanc“ laikrodžių gamybos patirtį, kad būtų sukurtas tobulas įrankių laikrodis. Funkcija ir forma tobulai integruota, kad maksimaliai patiktų bet kuriam laikrodžių mylėtojui. “

Kelio ir nubrozdintų blauzdų tiesimas, tačiau dažniausiai klaidų, pakartotinis smūgis į uolą nebuvo maloni patirtis. Kai buvau pakibęs nuo pirštų galiukų, laukdamas, kol mano pagrobėjas ir kolega žurnalistas Farhanas Shahas sukabins liniją į kilpos žiedą, vienintelis prietaisas, neleidžiantis keturių žmonių ekspedicijai pasinerti į kalno pakrantę, mintys sukosi galvoje. Svarbiausia: „Kodėl aš atsakiau taip?“; po to: „Oho. Jei mirsime, viešumas gali būti ne per didelis “. Tai privertė mane susimąstyti apie daugelį ankstyvųjų Lamberto interviu „Forbes“ ir „Wall Street Journal“, kuriuose visi užsimenama apie sunkią misiją - nukreipti kylančius rimtus laikrodžių gamintojus į didesnes ambicijas - nesėkmė nėra išeitis.

"GERAI. Tai saugu! “ - šaukė Šahas, drebėdamas iš savo svajonės. Saugiai pririšęs prie uolos veido, aš nusitaikiau į tvirtą riedulį vos per metrą ar du į dešinę ir padariau savo tikėjimo šuolį. Pasiilgau.

Nesėkmė nėra išeitis

Aš maniau, kad naudojau savo vidinį balsą, tačiau grupė patvirtino, kad iš tiesų šaukiau „mama ...“. kai nukrito link uolos krašto, praleisdamas šuolį. Mano batai palietė orą, kol galutinai pajutau, koks emocinis saugumas ir fizinis skausmas yra mano diržų įkandimas į mano tolimesnius regionus. Mano kritimas buvo areštuotas.

„Viskas gerai!“ - sušuko Faconas. "Atsikvėpti! Tau viskas gerai! Tiesiog patraukite save! “ Deja, aš turėjau nedidelį atvejį, kai alpinistai vadina „siuvimo mašinos koja“ - reiškiniu, kai jūsų kojos pradeda nekontroliuojamai drebėti dėl to, kad jūs panikuojate, ar dėl to, kad esate siurbiamas adrenalino. Buvau abu.

Susigundžiau atgauti tam tikrą vyriško bravado įspūdį. Pažvelgdamas į galvą, buvau numetęs kauliukus su mirties dievu ir išgyvenu; tai neturėjo būti vien tik regėjimas. Mano rankos vis dar dirbo. Panaudodamas savo meilę smakriniams vaikams, aš pasileidau į viršų ir įvykdžiau tą misiją: Neįmanoma „Ethan Hunt alpinizmo žingsnis“ (ar bent jau tai jautėsi kruvinai), ir pakėliau savo kūną į viršų per didelę valios jėgą ir šlifuoti (tikėjausi) deltinius, tricepsinius ir bicepsinius. Galų gale mano kojos rado stabilią uolą ir aš panaudojau paskutines uncijų jėgas drebančiose šlaunyse, kad pastumčiau užpakalį į laipiojimo padėtį.

Kai 2002 m. Lambertas perėmė 32 metų amžiaus „Jaeger-LeCoultre“ generalinį direktorių, jis buvo jauniausias Richemont vadovas. Prekės ženklas buvo pripažintas tik tuo metu, kai buvo 71 metų senumo piktograma, pasukamas dėklas „Reverso“, kuris sudarė didžiąją dalį pardavimų. Tuo metu, kai jis buvo atliktas, moksliniai tyrimai ir plėtra buvo priekyje ir centre, o prekės ženklas turėjo naują piktogramą - „Master Ultra Thin“. Po 11 metų Richemont paskyrė jį tai, kas atrodė dar viena neįmanoma misija - imtis prekės ženklo, žinomo kaip dominuojančio mirštančių prabangių rašymo priemonių kategorijoje, ir perdaryti jį.

Niekas niekada jo neklausė, ar jis sukūrė „siuvimo mašinos kojos“ atvejį, kai gavo užduotį, ir dauguma laikraščių žurnalistų bendruomenės neabejotinai gerbia jį per daug prašydami. Vis dėlto, jei pagalvojate, „Montblanc“ išaugo iš dailiosios lyties atstovių, kad savo repertuare be papildomo laikrodžių gamybos įmonės, kurioje dangus yra riba, turėjo papildytą popierių ir odos gaminius. Jau neminint to, kad tai yra „Richemont“ prekės ženklas e-komercijos srityje.

Praėjus daugiau nei valandai ant uolos paviršiaus, daugybę pjūvių ir įbrėžimų vėliau, mes pagaliau patraukėme į Aiguille du Midi „Refuge des Cosmiques“ - trobelę, kurioje mums buvo patiekti pietūs ir atokvėpis nuo apylinkių, kurios įkvėpė ir grasino imtis. mūsų gyvenimai. 3 613 m aukštyje virš skardinių kokso ir bendro omleto bei bulvių lėkštės, mano mintys nukreiptos į mažai tikėtinus „Montblanc“ laimėjimus per dešimtmetį. Iškart mane sukrėtė, kiek išsekusi buvau susimąsčiusi, jei ryte po du Midi viršūnių susitikimas Mont Blanc'e buvo net ant kortų. Ką tik buvome treniravęsi šiek tiek mažiau nei 10 valandų, kartu su savo nepatyrimu ir aklimatizacinio aukščio stoka, įsitvirtino supratimas, kad esame įkandę daugiau nei galėjau sukramtyti.

Per dieną Monblano aukščiausiojo lygio susitikimas nevyksta

Praėjus 12 metų, Montblanc paveldo kolekcija sulaukia kritinio pripažinimo. Jo neterminuotas kalendorius padėjo laikrodžių kolekcionieriams kelią su didelėmis kišenėms pritaikytomis komplikacijomis, kurios buvo beveik negirdėtos dar prieš sukuriant „Montblanc“. Jo GPHG nominuotas „Minerva“ vienatūris chronografas yra pasakytas tuo pačiu kvėpavimu, kaip ir tam tikras mylimas dvigubo padalijimo chronografas. Šiandien tokių žmonių kaip Davide'as Cerrato rankose naujasis sargybinis remiasi pionierių ir tyrinėtojų, tokių kaip Horace'as-Bénédict de Saussure'as, alpinizmo įkūrėjo Jacques'o Balmat'o, jo kalnų gido (jų statulos yra Chamonix-Mont'o) palikimu. -Blanko miesto aikštė), ir įmonių vadovai, tokie kaip Lambertas, kuria naujas sienas.

Paskutinis Cerrato pareiškimas, turintis nedaug treniruočių ir neturintis alpinio patyrimo, yra gana taiklus, nes aš labai jaudinausi, kad galvoju, jog per dieną galima viršūnę sutikti Mont Blanc mieste. „Septynių viršūnių susitikimo iššūkis yra tobula„ Montblanc “metafora, kurianti savo kelią. Reinholdas Messneris mus įkvepia epiniu mitu apie italų alpinizmą. Sugebėjimas įveikti ekstremalų kalnų iššūkį yra tobula metafora paties Montblanc iššūkiams bėgant metams. Mes lipame aukšto horizonto šlaitais ir ten patenkame dėka patirties ir globos, sukauptos Minervoje prieš 160 metų. “