Off White Blog
Interviu: Mike'as Simpsonas už „Simpson Marine“

Balandis 26, 2024

Prieš maždaug 35 metus Mike'as Simpsonas Taivane pastatė jachtą, norėdamas lėtai plaukti aplink pasaulį. Jis pateko į Singapūrą, kur kažkas pateikė pasiūlymą, kurio negalėjo atsisakyti, ir jis pardavė jachtą ir vėl išskrido į Taivaną, norėdamas pastatyti kitą. Kai laivų statykloje jis buvo beveik baigtas, vėl nutiko tas pats. Nustebęs, kaip atrodė lengva parduoti jachtas, jis paskui pastatė trečdalį ir nuskraidino ją į Singapūrą. Per kelias savaites jis pardavė trečią jachtą ir priėmė užsakymus dar dviem! Galiausiai centas sumažėjo ir jis padarė išvadą, kad jachtų pardavimas gali tapti verslu. Taigi jis sustabdė savo kelionių planus ir išmetė inkarą Azijoje.

Šiandien, praėjus 30 metų, „Simpson Marine“ turi 16 biurų visoje Azijoje ir yra svarbiausias vardas jūrų laisvalaikio versle. Jos pavadinimas neatsiejamai susijęs su buriavimo ir motorinėmis jachtomis „Beneteau“ („Aš praradau, kiek pardavėme“) ir jos dukterine įmone „Lagoon“ („paskutiniu metu buvo daugiau nei šimtas šimtų“) ir su Azimutu. motorinių jachtų verslas. Tačiau po 28 metų viskas pasikeitė: „Simpson Marine“ nebėra „Azimut-Benetti“ atstovas Azijoje ir tapo „Sanlorenzo“ ir „Monte Carlo Yachts“ platintojais visoje Azijoje bei „Viking Yachts“, pasaulinės prabangios sportinės žvejybos lyderės, platintoju. - greitai besivystanti rinka Azijoje. Visa tai be to, kad ir toliau atstovaujame „Beneteau Power“, „Beneteau Sail“ ir labai populiariems „Lagoon“ katamaranams.

„Sanlorenzo“ atidarymo vakarėlis Honkonge

„Atėjo laikas pokyčiams“, - paaiškina Mike'as Simpsonas. „Simpson Marine“ yra kelių prekės ženklų įmonė. Mes visuomet siekėme savo klientams suteikti jiems tinkančią jachtą - burę ar galią, monohullą ar katamaraną, gamybą ar supermachtą, ir mes tai darome platindami keletą papildomų komplektų. Azimutas norėjo, kad mes sudarytume sutartis ir taptų vieno prekės ženklo atstovu, tokiu būdu, kaip veikia kai kurios automobilių kompanijos, todėl ilgainiui tapo neišvengiama, kad turėtume eiti savo keliais. “

Monte Karlo jachtų modelis 86

„Simpson Marine“ tapo „Sanlorenzo“ ir „Monte Carlo Yachts“ („Groupe Beneteau“ dalis) Kinijos ir Pietryčių Azijos prekybininkais, taigi vieną prekės pavadinimą pakeitė dviem naujais. Čia yra šiek tiek istorijos: Massimo 'Max' Perotti pradėjo savo valčių statymo karjerą kartu su Azimut, tada įsigijo ir vėliau tapo Sanlorenzo savininku, o Carla Demaria pradėjo nuo Azimut, perėjo į Beneteau Group, o po to tapo generaliniu direktoriumi. „Beneteau Group“ ir „Monte Carlo Yachts“ generalinis direktorius. „Mes kartu einame ilgą kelią“, - su šypsena sako Simpsonas. „Dabar mes turime visą ratą. Bėgant metams mes sukūrėme stiprią abipusę pagarbą vieni kitiems ir malonu ir stiprybė dirbti su patikimais draugais. “

Devintajame dešimtmetyje „Sanlorenzo“ Honkonge pardavė keletą jachtų. Europoje tai gerai atpažino kaip „premium“ prekės ženklą maža, tačiau išmananti klientūra. Šiandien ji yra antra pasaulyje superyacht statytoja (pagal paleistų kojų skaičių, remiantis „Global Order Book 2015“). Tai buvo pasiekta nepastebimai atkreipiant dėmesį į detales, kurios šioje pasaulio dalyje smarkiai nusileidžia. Simpsonas patvirtina, kad „Azijos klientai nori kažko ypatingo, kažko visiškai individualaus. Dizainerių interjeras su vardu jiems. Paprastas apdaila, kurios niekas kitas neturi. „Sanlorenzos“ yra „nestandartinės“ jachtos, o ne „ne pagal pečius“. Jis sako, kad bendrauti su savo ilgalaikiu draugu Perotti reiškia tiesiogiai bendrauti su valčių statytoju. „Nėra jokio vidutinio žmogaus. Mes galime nuvykti į Sanlorenzo su savimi, ko nori klientas, o Sanlorenzo gali ir turės “.

Mike'as Simpsonas su savo komanda Honkonge

Santykiai su Monte Carlo Yachts (MCY) ir Carla Demaria yra panašūs. „Monte Carlo Yachts“ ir „Sanlorenzo“ yra labai gerbiami lyderiaujantys motorinių jachtų prekės ženklai, o „Simpson Marine“ abu ženklus reprezentuoja lygiagrečiai. Skirtumas tarp šių dviejų yra personalizavimas ir pritaikymas, o Monte Karlas stato valtis, kurios iš esmės skiriasi. „Sanlorenzo“ yra moderni klasika su švariomis, elegantiškomis linijomis. MCY turi modernias išskirtines linijas ir dizainerių interjerus. “ Simpsonas pažymi, kad paskutinės motorinių jachtų dizaino tendencijos nuėjo „stipraus, agresyvaus, vyriško“ keliu, nors ne visus pirkimo sprendimus priima vyrai! „Panašu, kad Monte Karlo dizainai patinka sąžiningesnei lyčiai“. Tuo pat metu, kai „Simpson Marine“ džiaugiasi pradėjusi platinti du naujus ir stiprius prekės ženklus, bendrovė pradeda savo tarpininkavimo ir užsakomųjų paslaugų veiklą. „Azija vis dar yra besivystanti rinka ir niekada nepasiekė bumo statuso, kurį trimitavo kai kurios plaukiojančios žiniasklaidos priemonės. Daugeliui, pradedančių jachtas, konservatyvus ir pigesnis būdas plaukti ant vandens yra išsinuomoti jachtą atostogoms, pasižiūrėti, ar jums tai patinka, o gal nusipirkti jachtą. Tada, kai įgysite daugiau patirties ir žinosite, ko norite, galite užsakyti naują pastatą. “„Vikingų jachtos“

„Mes žinome serijinių superachtų savininkus, kuriems projektavimo ir konstravimo procesas yra ne tik jachtos malonumas, bet ir naudojimasis ja. Jei ne daugiau. “ Simpsonas supranta, kad naujokai prabangių buriavimo pasaulyje turi turėti daug rankų. „Mes galime tai užtikrinti.Neseniai pardavėme supernachtą pirmajam klientui iš Kinijos, kuris pernai naktį praleido 40 metrų jachtoje Viduržemio jūroje, kad įtikintų savo šeimą, kad jie nebus jūros liga. Tuomet jis su keletu draugų išsinuomojo jachtą savaitei ir pagaliau pasinėrė į priekį ir nusipirko savo superyachtą. Vasarą jam perdavėme jachtą Graikijoje, o jis prieš gabendamas į Honkongą išvyko į ilgesnį kruizą Viduržemio jūroje. Tai yra žingsnis po žingsnio procesas tiems, kurie dar neturi patirties “.

Monte Karlo jachtų startas Venecijoje

Mažesne apimtimi „Simpson Marine“ dabar siūlo užsakomųjų paslaugų valdymą klientams, kurie iš jų nusipirko jachtų. „Ši verslo dalis sparčiai populiarėja Pukete, o lagūnų katamaranai yra ypač tinkami frachtuoti. Mes savininkams siūlome pilną valdymo („Yacht Care“) paslaugą, kad jie galėtų išsinuomoti savo valtis ir uždirbti pajamų, kad padengtų savo eksploatavimo išlaidas, būdami toli nuo Puketo. Grįžę jie supranta, kad jachta yra pasirengusi plaukti kruizu, visiškai aprūpinta, degalai rezervuare ir šampanas šaldytuve. Mes bandome išplėsti šią operaciją į Saniją, kur pardavėme nemažai marių, tačiau veiklos modelis labai skiriasi - užsakomųjų reisų klientai vis dar ieško kelių kelionių po įlanką kelioms valandoms. Tačiau laikui bėgant tikimės frachtuotojus įtikinti, kad jie būtų labiau avantiūristiški ir miegotų laive! “

Švenčiame Monte Carlo jachtas Singapūro jachtų parodoje

Po trijų dešimtmečių Azijos jūrinio laisvalaikio pramonei Mike'as Simpsonas mano, kad ateitis žada daug. „Mes turime platinimo sutartis ateinantiems penkeriems metams su dviem ypač stipriais prekės ženklais. Mes turime klestintį užsakomųjų paslaugų skyrių. Ir vienas iš mūsų prekės ženklų - „Sanlorenzo“ - iš dalies priklauso „Sundiro Group“ Kinijoje, kurie šiais metais taip pat investavo į „Simpson Marine“. Ten labai daug sinergijos - ilgai pažadėtas valčių bumas Azijoje gali būti visai šalia! Mes gyvename viltimi! “

Istorijos kreditai

Tekstas Guy Nowell, didysis redaktorius, jachtų stilius

Ši istorija pirmą kartą buvo paskelbta „Yacht Style“.