Off White Blog
Pasiekta tobulumo - jachtos „Princesė“ dalijasi savo šviesia ateitimi

Balandis 13, 2024

Kiran Haslam, „Princess Yachts“ rinkodaros direktorius, patogiai įsitaiso į naujojo „S60“ kabiną, kad galėtų duoti interviu žurnalui „Yacht Style“ per šurmulingą Singapūro jachtų parodą. Apsivilkęs tamsiai tamsiai mėlynu marškinėliais ir trapiais, mėlynais marškinėliais, smulkiomis juostelėmis, gerbiamas pašnekovas susižavėjo apie žėrinčią organizacijos ataskaitos kortelę.

Kiranas Haslamas, „Princess Yachts“ rinkodaros direktorius

Įdomu tai, kad Australijoje gimęs Kiranas prie „Princess Yachts“ prisijungė 2015 m., Po sėkmingos karjeros, pradėdamas muzikos industriją kaip tarptautinis turistų menininkas ir kompozitorius ir galiausiai perėjęs PR, reklamą ir leidybą, kad galėtų patekti į automobilių pramonę kartu su „Bentley Motors“. Turėdamas ryškų verslo supratimą, jis vadovauja prekės ženklo raidai, nes jis švenčia daugiau nei 53 metų nesenstančio dizaino ir jūrinių naujovių metus. „Princess Yachts“, priklausanti LVMH privataus kapitalo padaliniui, yra tarptautiniu mastu pripažinta kaip geriausiai parduodamas prabangių jachtų prekės ženklas pasaulyje, taip pat yra labai gerbiama už nepriekaištingą kokybę jūrų gamyboje. Šių metų Singapūro jachtų parodoje „Princesės jachtos“ demonstravo septynis modelius ir taip pat debiutavo stulbinančiame 30 metrų ilgio M klasės superyachte kaip Azijos premjera. Žurnalas „YACHT STYLE“ (YS) 20 minučių praleido su Kiranu Haslamu (KH), kuris pasidalino savo įžvalgomis apie „Princesės jachtas“.

R klasės anime

YS: Pasidalinkite su mumis dabartine princesės būkle
KH: Iš tikrųjų tai yra puikus laikas visai pramonei. Po pasaulinės finansų krizės rinka buvo nestabili ir tik keli jūrų gamintojai uždirbo pelną, tačiau dabar, atrodo, ji keičiasi. Kas iš tikrųjų ypatinga mums yra neįtikėtina strategijos, įgyvendintos prieš kelerius metus, sėkmė. Dabar turime išankstinių užsakymų knygelę, viršijančią 1 milijardą JAV dolerių, ir tai yra rekordinis per mūsų 53 metų istoriją. Pastaraisiais mėnesiais buvo įdarbinti papildomi 800 žmonių, o tai reiškia, kad visą darbo dieną dirbančių darbuotojų skaičius siekia beveik 3000 žmonių - visų JK įsikūrusių penkiose gamyklose 16 km spinduliu nuo mūsų būstinės. Mes esame neįtikėtinai atgaivinti, o naujausios investicijos į infrastruktūrą leido verslui pereiti į viršų. Turėdami tokią išankstinę užsakymų knygą, pelningumą įmonėje ir aukštos kvalifikacijos amatininkų ir amatininkų komandą, mes esame tikrai pasirengę
perkelkite princesę į kitą lygį, ir mes tikrai jaudinamės!

R klasė realiame gyvenime

YS: Kokia buvo sudėtingiausia padėtis?
KH: Jachtų pramonė dažnai suprantama neteisingai. Žvelgiant iš išorinio pasaulio, labai sunku perduoti tinkamą žinią. Paprastai žiniasklaida sutelks dėmesį į kainą - pabrėždama aukštas kainų etiketes - be daug paaiškinimų, kokia yra tikroji produkto vertė, atsižvelgiant į dizainą, išsamią ir pažangią gamybą, ir, žinoma, ką jachta iš tikrųjų suteikia savininkui. Princesės procesas vyksta nuo žaliavų iki gatavo produkto mūsų gamyklose aplink Plimutą ir mes didžiuojamės, kad jas gaminome. Mes labai daug aistros, pasididžiavimo ir įsitikinimo tuo, ką darome; mes tai darome 53 metus, iki šiol pagaminome virš 17 000 jachtų. Tačiau iš išorinio pasaulio vis tiek gali būti sunku tai suprasti ir lengvai patirti neinvestuojant į prekės ženklo žinomumo didinimo veiklą. Pasaulyje liko labai nedaug gamintojų, kurie savo patalpose gamina tokius vertikaliai sudėtingus produktus nuo žaliavų iki gatavo produkto. Negaliu galvoti apie jokį kitą garsų britų prabangos prekės ženklą, kuris tai daro, kai jų visa darbo jėga yra Jungtinėje Karalystėje. Mes gyvename trečiųjų šalių tiekimo grandinių ir nulinės valandos sutarčių pasaulyje, todėl princesė daro visiškai priešingą dalyką - tikrai nuostabus dalykas. Gauti šią žinią, kai pirmą kartą pradėjau nuo princesės, buvo neatidėliotinas iššūkis. Ir kai mes pradėjome kampaniją „Sukurtas Plimute“, pagrindinis klausimas buvo „Kur dėti tą žinią?“ Laivų pramonė yra labai svetima pramonė, nes ji linkusi kalbėtis su tais pačiais žmonėmis nedideliame rate. Princesė nebuvo išimtis. Atrodė, kad mes tikrai gerai parduodame valtis žmonėms, kurie norėjo nusipirkti valčių iš mūsų, bet mes nepriėmėme naujų žmonių į valtį tokiu pat lengvumu. Aš tikiu žiniasklaida
turi galią pritraukti naujų žmonių į jachtų pramonę, nes jachtų gyvenimo būdas yra toks nuostabus dalykas, kurį reikia patirti - o kai tik pamatei ir patiri, tai sukelia priklausomybę. Problema ta, kad jei pagalvoji apie tai, kaip žiniasklaida linkusi vaizduoti superžvaigždes, visada suklysti per piktadarį filme - yep, o jis visada būna superžvaigžde filmavimo scenoje! Visiškai tai nėra tai, kas yra mūsų klientai, nes jie dažniausiai yra savadarbiai, gerbiami pramonės lyderiai, daugiausia laiko praleidžiantys su šeima ir draugais būdami laive. Bet niekas iš tikrųjų nevaizduoja to įvaizdžio žiniasklaidoje - todėl sukūrėme pripažintą M klasės filmą „Princesė pristato“, kuriame jachtoje rodoma tikra šeima su savo įgula. Šio požiūrio vientisumas labai gerai atspindėjo mūsų rinką.

YS: Ar yra kokių nors kitų įdomių kompanijos planų?
KH: Praėjusiais metais mes pristatėme šešis naujus modelius ir dabar pristatysime šešis naujus modelius.Iš šešių modelių, kuriuos pristatėme, įdomiausias bus visiškai naujoji R klasė. Tai tikrai revoliucinė visiškai anglies pluošto 35ft sportinė jachta, sukurta kartu su „America's Cup“
pretendentai „BAR Technologies“ ir garsus stiliaus namas „Pininfarina“. Jis naudoja „Princess Active Foiling System“ (AFS) ir yra pajėgus 50 mazgų, tuo pačiu užtikrinant valdymą, patogumą ir saugumą, ko dar niekada nebuvo pristatyta prabangioje jachtoje.

YS: papasakokite apie naują „mangas-iškreiptas“ skelbimą, kuris buvo transliuotas.
KH: Vakarų pasaulis visada į animaciją žiūrėjo labai globojamai. Jei grįšite į „Hanna-Barbera“ ar „Disney“, tai buvo nepaprastai globojanti. Humoras dažniausiai buvo slaptas, o personažai perdėti - taip pat ir judesys. Japoniška manga ar anime buvo visiškai priešinga. Jie yra rafinuoti ir siūlo konceptualiai iššūkių scenarijus, iliustruotus išties protingai. Aš buvau didžiulis gerbėjas nuo mažens, nuo mažens - „Studio Ghibli“ filmai, „Akira“, „Ghost In The Shell“ - tai visa animacinė žaidimą keičiantis žaidimas. Nežinau jokio kito prabangos prekės ženklo, kuris naudoja anime kažkam atgaivinti - ypač ne prabangią jachtą! Mūsų reklaminė kampanija, skirta R klasei, yra pirmoji pasaulyje - pirmasis prabangios jachtos prekės ženklas, šiuo metu turintis manga stiliaus TV reklamą!

Skaitykite apie kitus „Princess Yachts“ modelius.

Norėdami gauti daugiau informacijos, žiūrėkite manga stiliaus „Princess R35“ čia: //www.youtube.com/watch?v=iQTu9yOPoHQ