Off White Blog
5 geriausi prezidentiniai apartamentai San Diege

Gegužė 1, 2024

San Diego miestas yra žinomas dėl daugelio dalykų, bet mums jis yra daugiausia nežinomas. Be ypatingos rekomendacijos jo zoologijos sodui (kuris yra vienas geriausių pasaulyje), mes mažai žinome apie šį uostamiestį ir jo garsiuosius JAV karinio jūrų laivyno ryšius. Draugams iš „Expedia“ paprašius, mes manėme, kad pradėsime įprastą serialą (daugiau ar mažiau, tai yra internetas), tyrinėjantį miestus, kuriuos norėtume aplankyti. Štai ką mes nustatėme atlikdami savo tyrimus (būtent tai žmonėms yra internetas) antrame pagal dydį mieste Kalifornijoje.

Viena vertus, matyt, jame yra puikaus maisto (tikimasi, kad čia pateks „Michelin“ / „Zagat“ ir kt.), Naktinio gyvenimo, banglenčių vietų ir daugybės golfo aikštynų, kurie kiekvienais metais pritraukia lankytojus. Kaip jau sakėme, San Diegas yra mūsų nuolat augančiame kelionių vietų sąraše ir, jei tai turėtų būti ir jūsų, tada mes ir „Expedia“ turime patarimų. Kaip ir kiekvienoje svajonių vietoje, į kurią žiūrime, mes darome viską, kad akys atrodytų tik dėl geriausių apgyvendinimo variantų. Mums malonu pristatyti penkis geriausius prabangių apgyvendinimo variantų San Diege.

„Park Hyatt Aviara“ kurortas, SPA ir golfo klubas„Park Hyatt Aviara“

Avid golfo žaidėjai įsimylėję šią vietą užmigs per kulnus dėl savo 18 duobučių golfo aikštyno, kurį suprojektavo Arnoldas Palmeris. Prie golfo aikštyno yra ir kitų pramogų, tokių kaip šiuolaikiškas SPA centras su 20 procedūrų kambarių, uždaras bendro naudojimo soliariumo holas, aromatinės garų vonios, saunos, sūkurinės vonios ir romantiškos poros apartamentai. Iš 327 kambarių, iš kurių 43 yra liukso klasės kambariai, iš jų atsiveria vaizdingas vaizdas į papėdes, baseinus, golfo aikštyną ir Batiquitos lagūnas. Mūsų geriausias apartamentų pasirinkimas yra „Park Luxury Suite“, turintis du didelius balkonus, suteikiančius svečiams galimybę pasižvalgyti po Ramųjį vandenyną, ir 1640 kvadratinių pėdų kambario, kuriame galėsite atsipalaiduoti. Pagrindiniame kambaryje yra marmurinis vonios kambarys su dvigubomis kriauklėmis, stiklinis uždaras dušas, gilus vonia (visada būtina) ir privati ​​vandens spinta.

Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite „Park Hyatt Aviara Resort“, SPA ir golfo klube.

„Omni La Costa Resort & Spa“„Omni La Costa“ prezidento apartamentai

Tai yra vieta, kur ne tik siūlomos prabangios apgyvendinimo vietos ir lankytini objektai, bet ir erdvė, kurios specializacija yra holistinis gydymas kartu su „Chopra“ centru. Tačiau tai, kas patraukė mūsų dėmesį, buvo Prezidento apartamentai, kuriuose yra trys miegamieji ir trys vonios. 3500 kvadratinių pėdų aukščio svetainė atrodo pro golfo aikštyną su langais nuo grindų iki lubų. Kuriant jaukią atmosferą, židinys yra sėdimoje vietoje. Saldus mėlynos spalvos atspalvio apartamentai yra kviečianti erdvė, puikiai tinkanti atsipalaiduoti atostogų metu. Du iš trijų „Presidential Suite“ miegamųjų kambarių taip pat turi savo sėdimas vietas ir privačias marmuro vonias.

Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite „Omni La Costa Resort & Spa“.

„L’Auberge Del Mar“„L'Auberge Del Mar San Diego“

„L’Auberge Del Mar“ su vaizdu į Ramųjį vandenyną. Šis šeimai patogus kurortas svečiams siūlo prabangų SPA ir yra netoli vaizdingų pėsčiųjų takų, tokių kaip Torrey Pines valstybinis rezervatas. Kaip ir daugelyje San Diego kurortų ir viešbučių, šis viešbutis taip pat suteikia erdvę mėgautis golfu išskirtiniame ture. Be to, „L’Auberge Del Mar“ svečiai taip pat vasarą galės mėgautis žirgų lenktynėmis „Del mar“ hipodrome. Čia yra akivaizdus Prezidento apartamentų aukštis - 1 500 kvadratinių pėdų. Geriausi šio namo kasinėjimai yra du miegamieji ir du vonios kambariai. Interjerą sukūrė „Barclay Butera“, todėl kreminės spalvos sienos ir tamsios medienos detalės yra rami ir raminanti erdvė. Kiti akcentuojami židiniai ir sūkurinė vonia.

Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite „L’Auberge Del Mar“.

Fairmont Grand Del Mar„Fairmont Del Mar Manchester Suite“

Įsikūręs ant šiaurinio San Diego kranto, yra „Fairmont Grand Del Mar“, visai netoli nuo pakrančių bendruomenių, tokių kaip La Jolla, Del Mar ir Rancho Santa Fe. Viešbutis yra dalis prestižinės Fairmont viešbučių grupės ir siūlo svečiams ne įprastą prezidentinį apartamentą, bet du! Taip, čia yra du Prezidento apartamentai ir mes nežinome, kodėl, tačiau tai padidina mūsų galimybes iš tikrųjų užsisakyti. „Mizner“ ir „Mančesterio“ apartamentuose yra darbiniai židiniai gyvenamajame kambaryje, taip pat marmurinės vonios apdaila su savo giliais europietiško stiliaus mirkymo voniomis, dvigubomis kriauklėmis ir atskirais dušais. „Mizner Suite“ atsiveria vaizdas į kurorto aikšteles, o „Manchester Suite“ (viršuje) atsiveria vaizdas į golfo aikštyną.

Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite Fairmont Grand Del Mar.

„Rancho Valencia Resort & Spa“„Rancho Valencia Hacienda“ svečių namai

Nors šis kurortas neturi prezidento apartamentų, jis turi savo privačius svečių namus, vadinamus „Hacienda“, kurie yra tokie pat prabangūs. Neatmetama galimybė, kad tai yra 5 000 kvadratinių metrų ploto atostogų būstas San Diege. Svečių namai gali pasigirti trim karališkais lovos apartamentais, sodo vidaus kiemu, malkomis kūrenamu židiniu ir prabangia privačia vonia. Svečių namuose taip pat yra atskiras šildomas baseinas ir sūkurinis vonia. Ši apgyvendinimo galimybė, turinti gyvenamojo namo stiliaus privačių namų koncepciją, apibūdina namus „atokiau nuo namų“.

Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite „Rancho Valencia Resort & Spa“.

Pristatė Expedia.com.

The BEST of Helsinki, Finland (Gegužė 2024).